BUNA DIMINEATA NOAPTE?/reflectii si amalgam

SUNT…am…nu sunt ….imi place…sunt genul…am terminat…unii spun despre mine ca…mama crede…eu zic……..

Stooooooooop!!M-AM SATURAT de profile,descrieri  s.a sabloane de astea;cine poate raspunde la eterna intrebare existentiala: DE CE SUNT?

EU NU POT!  Nu pot sa raspund la nesimtire cu un cuvant prietenos,nu pot sa iubesc pe cel ce nu ma iubeste,de fapt ,NU POT SA IUBESC(!),nu pot sa cant atunci cand muzica se stinge,nu pot sa fac bine raului,nu pot sa-i d-au noptii lumina zilei,nu vreau si nu pot sa fiu nesimtitoare si perversa…nu pot!

MI-E RAU!! mi-e rau de prostia altora,de nepasarea lor,de tacere,de tristete,de prea multa bucurie,de ninsoare,de parsivism,de tradare,de…sfarsit…SFARSITUL…bunul si mantuitorul SFARSIT…

CREDINTA… SUNT ATEE/U…M-AM CONVERTIT LA…

CREDINTA…e un lucru relativ pentru specia umana,dictat de interesul colectiv sau personal si  conditionat de anumite stari morale si sufletesti…

PARADOX SI IUBIRE…cum poti atat paradoxal sa urasti URA? cum poti sa-i spui IUBIRII te iubesc?cum sa-ti i-a toate apele foc?cum poti sa-i da-i NOROCULUI noroc?CUM SA VORBESC DESPRE DRAGOSTE EU CARE SUNT  RECE  (CA O PIATRA FUNERARA) EMOTIONAL?                                                                                                                                SFARSIT

~ de hellqueen pe Martie 11, 2010.

Un răspuns to “BUNA DIMINEATA NOAPTE?/reflectii si amalgam”

  1. Ce de mai stii Pisi. Imi place postul, dar nu te perii prea mult ca te inveti. Haha😛

    Haidi pa !

Lasă un răspuns

 
