STUPID GIRL…ALL YOU HAVE YOU WASTED…

PFF!!! E greu sa intelegi de ce unele fete sunt atat de naive,e greu sa intelegi mai ales cand nu se distrug doar ele ci si o fiinta nevinovata care depind de ele numita COPIL…

O zi minunata afara,imi sun amicul,care aspira la gradul de IUBIT,iesim…

Toate bune,frumoase,in forma si la locul lor,vorbim despre localul care ar putea sa ne gazduiasca  noianul de ganduri si dezbateri boemo-intelectuale…copii! Suntem atat de puerili cateodata,aicat ma intreb daca nu e bine sa fac pasul urmator…e adevarat e a treia oara cand iesim si…off,nu vreau sa recunosc dar tipul e foarte inteligent si foarte ok..Ma rog,nu e vorba de el aici e vorba doar de mine si gradul meu scazut de maturitate sentimentala…

Ne indreptam catre un barulet dragut in care nu am mai  pus piciorul de multisor insa inghet in loc si inima incepe sa imi bata puternic…lpe langa mine trece…Nu-mi vine sa cred ce vad insa e aici! E adevarat…

Cand eram in generala,aveam o prietena foarte buna la o clasa invecinata cu a mea care intotdeauna imi povestea despre cat de mult si-ar dori sa scape de gura maica-sii,o femeie foarte severa insa buna si o mama exceptionala care a divortat de sotul infidel si violent si si-a crescut fata intr-un mod admirabil…Niciodata nu am inteles in ce fel ar dori ea sa „scape” de severitatea maica-sii,care dupa parerea mea nu era deplasata chiar de loc…
Intr-o zi,pe cand eram in curtea scolii in recreatie,Cristina se apropie insotita de un vlajgan de vreo 20 si ceva de ani care o tinea de dupa umerii cruzi de copila de 13 ani cu un aer de stapan…
„-El e Ionut,iubitul meu…ma  mut cu el peste o saptamana si la anul plec din tara,i-ti vine sa crezi?” ma anunta ea cu o bucurie ciudata in glas
O priveam cum se „gudura” pe langa insul ala dezgustator,din punctul meu de vedere,si cum acesta o saruta dezgustator de lasciv si zgomotos pentru a evidentia parca,faptul ca ea,copila de 13 ani e femeia lui…
Simtii cum m-i se intoarce stomacul pe dos cand vazui ca dupa ce o saruta ii ciupi fundul intr-o maniera extrem de badaraneasca,tipand in gura mare: „Cine e fata mea fa?” ,insa mai dezgustator m-i se paru ca ea,se gudura din nou pe langa el raspunzandu-i molatec: „Eu”…
Incerca-i s-o intreb de ce se muta si ce va face in legatura cu scoala,cu maica-sa insa badaranul acela imi raspunse pe un ton obraznic ca nu e gaura in cer daca Cristina pleaca de acasa si nu mai termina scoala.Am mai incercat sa-i mai spun Cristinei ca ar trebui sa se mai gandeasca si ca nu e bine sa i-a o decizie pripita pe moment insa individul ma pori spunandu-mi ca daca ma deranjeaza asa de mult ar trebui sa termin si in locul ei scoala,ca asa fac prietenii,se ajuta la greu…
In momentul acela prietenul meu Florin ii reprosa modul in care imi raspunse,si au fost la un pas sa se incaiere daca nu ar fi intervenit ceilalti colegi ai nostrii.
Cristina il lua pe iubitul sau de mana si incerca sa-l potoleasca insa acesta o impinse cu brutalitate amenintand in stanga si-n dreapta…A fost nevoie de interventia profesorului nostru de sport pentru a-l da afara din incinta scolii.
Inainte de a pleca,Cristina veni la mine si imi spuse ca nu ma va ierta niciodata ce i-am facut.
„-Stii ce ai facut tu azi?stii cat o sa am de tras din cauza ta? Nu mai vreau sa te vad in viata mea,oricum nu  mai am mult de stat in orasul asta infect,dar nu vreau sa te mai vad niciodata.Esti o invidioasa si tu si toti ceilalti.”
I-am raspuns intr-o maniera foarte dura,ceea ce am regretat mai tarziu insa pe moment nu am realizat ca poate nu era dreptul meu s-o judec,poate trebuia s-o ajut sa vada ce e bine pentru ea,sa o fac sa-si de-a seama ca face o mara greseala…insa  nu am facut-o,si nici ni am mai cautat-o.Pentru mine a fost sfarsitul raporturilor noastre,pentru ea…
A plecat dupa ceva timp din oras,asa cum a zis,si mama sa a fost devastata,ss-a refudiat in bautura si dupa ceva timp s-a mutat si ea din oras.
Timpul a trecut eu m-am mutat in Bucuresti si am inceput sa uit colegii de generala,prietenii de atunci,asa cum din pacate am inceput sa-i uit si pe cei de liceu,asta pana azi…

Am revazut-o pe fostsa mea prietena Cristina…in fata baruletului spre care ma indreptam eu si amicul meu. Era aproape neschimbata insa cearcanele din jurul ochilor si vanataile ce ii acopereau obrazul stang si  ochiul drept m-au facut sa o privesc lung pentru a fi sigura ca e ea…

Dumnezeule mare! SPER DIN TOT SUFLETUL SA MA INSEL INSA…
O strig  si vad ca se opreste in loc si se intoarce spre mine…
Ii spun cine sunt,se bucura ca un copil cand aude si incepe sa ma imbratiseze si sa ma inrebe ce s-a mai intamplat prin oraselul nostru,ce mai face mama ei,si toti ceilalti.Discutm ceva timp si vad ca da semne de iritare,o intreb daca o retin si-mki raspunde grabit ca nu sunt eu cauza ci…PESTELE ei care o monitorizeaza de pe celalalt trotuar!!!!!
Simt ca m-i se moaie picioarele cand aud asta…
Cristina-copilul cuminte,eleva eminenta,prietena de nadejde,inainte de a-l cunoaste pe neispravitul ala,Cristina poate ajunge in halul asta de degradare si…
O intreb cu vocea tremuranda daca mai poate sta cu mine la taclale si imi spune ca ar vrea tare mult dar ii e frica de ce i-ar face PESTELE,daca nu…PRODUCE!!!!
Amicul meu vine cu o idee ce ma face sa plang insa ma abtin fiindca sunt genul de persoana care nu se exteriorizeaza in fata nimanui,nici macar a celor din familie: „-Te platim ca si cum…”
Cristina accepta si ii face un semn celui de pe trotuarul celalalt,un rom abject cu o privire de jivina pradatoare.Acesla da scurt din cap si Cristina e „libera” pentru o jumatate de ora…
Intram in bar,ne asezam,amicul meu ne lasa singure pentru a vorbi in liniste el indreptandu-se spre un tip pe care il cunostea,dragut din partea lui!
Cristina imi povesteste ce a facut in toti acesti ani in care nu ne-am mai vazut:
Cel cu care a plecat din oras a dus-o in Turcia prima oara,unde s-a prostituat,apoi in Grecia; a ramas insarcinata cu el insa a pierdut copilul,dupa un an a ramas insarcinata din nou si a nascut o fetita;avea numai 15 ani!!!
Nenorocitul a scapat de ea vanzand-o unor romi,acestia au adus-o in Bucuresti unde se prostitueaza de 6 ani.
S-a impacat cu nenorocitul acela,care imparte acum veniturile cu PESTELE,fiind „co-propietari” ai bietei mele prietene din copilarie.
Fiica ei cerseste intr-o zona centrala a orasului si cand va fi putin mai marisoara va continua „meseria” maica-sii!!!!asa a stabilit ‘tatal’ ei…
E multumita de viata sa,spune ca,in zile bune face destul de multi bani care insa nu-i raman ei ci celor doi „SEFI” ai ei,ea nu are nevoie decat de strictul necesar…
Mai spune ca uneori ii place ce face si ca nu e asa de rau,insa daca ar fi sa aleaga din nou,nu ar alege calea asta…
Incerc s-o conving ca nu e prea tarziu sa se schimbe, dar spune ca ii e imposibil sa plece…asta ar insemna sa moara ori ea ori fiica sa…
„-Astia sunt in stare sa ne omoare pe amandoua,si asa Cosmina e violata de tac-su,cand nu sunt eu acasa,si nu am cum sa o scap.Am incercat odata sa-l omor dar nu am reust si ne-a bagat si pe mine si pe asta mica in spital.Nici Politia nu se baga,nu-i intereseaza,zice ca ne place si de aia stam.Nici amenzi nu ne mai d-au ca s-au inteles astia cu ei si-i platesc.Nu am cum s-a scap.”
Incerc sa-i spun ca o sa incerc s-o ajut cu bani sau cu ce vrea insa imi spune saperiata sa stau deoparte si sa nu ma amestec ca nu vrea sa patesc ceva rau…
Incerc sa-i mai spun ca exista intotdeauna o posibilitate insa ma intrerupe spunandu-mi cu lacrimi in ochi:”-Da,a existat atunci o posibilitate dar nu am profitat de ea,si mai mult,nu am avut prietena mea cea mai buna langa mine sa ma sfatuiasca,l-am avut doar pe X care a stiut cum sa ma duca de nas incat a castigat.Daca nu mi-ai fi intors spatele atunci,pentru o vorba spusa la manie,acum poate ar fi fost altfel;as fi fost si eu o fata cuminte si in regula cum esti tu si as fi iesit si eu cu prietenul nu cu CLIENTI…Nu vreau sa spun ca din cauza ta sunt asa cum sunt,ca doar e greseala mea,insa tu mai fi putut ajuta insa…NU ai facut-o.Acum e prea tarziu”.

Cand s-a scurs jumatatea de ora se ridica si da se plece;o prind de mana si-i spun cu lacrimi in ochi:”-Nu am fost atunci alaturi de tine,imi pare rau,am fost un copil prost insa SUNT ACUM.Daca ai nevoie de ceva,i-a numarul meu de telefon si…ORICAND ai nevoie de mine, sunt aici pentru tine…Nu ezita!”
Ma priveste cu tristete spunandu-mi „-Cum ai sa fii alaturi de mine cand nici nu indraznesti sa ma atingi,ti-e scarba de min e,am bservat asta cand ti-am spus ca sunt ce sunt si te-ai schimbat la fata,nu ai mai stat aproape de mine,te uiti la ceilalti sperand sa nu-si de0a seama ca sunt PROSTITUATA si tu stai de vorba cu mine.NU multumesc,acum nu mai am nevoie de ajutorul tau.”
Pentru prima oara in viata nu am incercat sa ma disculp,fiindca era atat de adevarat…Imi era scarba si mila si eram furioasa ca a ales drumul asta.
„-Ai grija de tine si ai grija pe cine alegi sa stea langa tine.Dar oricum stiu ca n-o sa gresesti ca mine,esti alt material.Apropo,imi place baiatul,se vede ca e de calitate,si e si frumusel…esti norocoasa…”
Ramase-i in loc privind-o cum pleaca,o parte din copilaria mea pe care nu as fi vrut s-o  vad metamorfozata in…
I-am spus amicului meu ca vreau sa plec acasa si acesta a inteles.
„-Nu te mai gandi!asta e,daca ea a ales drumul asta,nu e vina ta…”
Daca ar sti ca in parte e si vina mea,ca as fi putut fi acolo cand copila Cristina,prietena mea, a facut alegerea aceea;dar nu eu m-am simtit lezata de vorbele ei in asa hal incat i-am intors spatele lasandu-l indirect,pe acel nenorocit sa o aduca in cea mai degradanta stare posibila.
Si tot sunt suparata pe ea,tot o invinovatesc…numai gandindu-ma la ce mi-a spus despre fiica sa si imi vine sa-i scot ochii.
Pentru ce ne-a dat Dumnezeu LIBERUL ARBITRU,RATIUNEA,si INSTINCTUL DE CONSERVARE?
De ce sa fiu eu responsabila pentru greselile ei? de ce nu a putut lua cea mai buna decizie atunci? de ce nu incearca cu disperare acum sa-si scape fiica?
De ce?nu inteleg cum pot fi unele fete atat de naive…
Am trecut si eu prin adolescenta si am locuit o vreme singura,parintii fiind plecati in strainatate,am fost si eu atrasa de baieti mai mari decat mine,am avut si eu anturaj gresit insa totul a avut o limita…nu mi-am incalcat niciodata principiile si nu am luat niciodata decizii atat de importante fara sa cantaresc lucrurile…
Ma simt vinovata oarecum si nu stiu de ce si daca ar trebui,insa ma simt atat de murdara pentru faptul ca indirect ma consider partasa la declinul acestei fete.
Nu stiu daca nu sunt doar emotionala si sub proaspata impresie a „evenimentului” recent petrecut,insa simt ca ziua de azi m-a schimbat pentru totdeauna.
Am realizat ca am  facut anumite greseli care se pare ca au afectat unele persoane,si ca sunt poate prea mandra si prea strista din unele puncte de vedere insa,nu pot sa trec cu vederea vina ei…
Simt ca o parte din mine si acum se mai afla in curtea scolii,in generala si i-si indeparteaza prietena din cauza unor cuvinte aruncate fara rea vointa.
NICI AZI NU POT SA IERT DELASAREA,COMPLACEREA IN ABJECTUL SI DEGRADAREA DIN CARE E CONPUSA VIATA EI.
O invinovatesc pentru ce a ajuns,pentru fiica sa,pentru alegerea facuta atunci si…pentru felul in care ma simt din pricina ei…
O invinovatesc ca nu ma ajutat sa inteleg ca are nevoie de mine si ca as putea s-o ajut sa fie…un alt om…

Astazi mi-am vazut copilaria adolescentina metamorfozata intr-o prostituata…O COPILA CU O DECIZIE GRESITA CE A ADUS-O IN „ROLUL” UNEI PROSTITUATE,PE CARE A TREBUIT S-O PLATESC PENTRU A VORBI CU EA…o fosta prietena ce ma invinovateste intr-o mica/mare masura pentru ce a ajuns…ce poate fi mai TRIST???

~ de hellqueen pe Aprilie 9, 2010.

Lasă un răspuns

 
