HORA ORORILOR – DESPRINDEREA DE VIATA…

Era cea mai buna forma de a intrerupe sirul picaturilor de ploaie care cadeau in nestire,asa ca: am iesit si m-am certat cu ploaia,m-am certat cu norii si am amenintat tunetele si fulgerele…

Nu m-am gandit deloc inainte de a pune capat chinului zilnic: hora durerilor,nevrozelor si fricii care i-si faceau de cap si dansau aprig pe existenta mea,deci am facut ce am simtit: am rupt legatura dintre viata si moarte,acea linie invizibila care ne desparte existenta( NUMITA PROZAIC,VIATA)  de sfarsit (MOARTE)…

Dar,mai inainte de asta am pus capat vaicarerilor prietenilor mei,care m-a scoteau din minti; nu inteleg cum de nu-si dau seama ca nu ma intereseaza problemele lor stupide?nu inteleg ca ma sfasii pe dinauntru pt  a putea sa le ascult zilnic tampeniile,ca ma silesc s-a ii ascult fara sa o i-au razna?pt. Dumnezeu,cat de greu e sa ma prefac ca sunt umana si comuna si cum imi ascund plictisul si blazarea,dezgustul si mila fata de ei?

Dragostea mi-a dat tarcoale zilele trecute, insa a imbracat o haina uzata,un chip de care m-am obisnuit deja,o mina  studiata si inteleasa…nu mai e nimic de facut asa ca: am scos limba la IUBIRE si am fluierat-o pana s-a suparat si m-a lasat in pace…

Adesea ma vad inlantuita intr-o hora a ororilor,unde chiui si dansez cu atata placere incat,m-a unesc cu esenta acelor rele,acelor orori. Cateodata ma surprind tresarind si dorind cu disperare sa imi lepad invelisul carnal si sa ma contopesc in vartejul de rautati si nenorociri de care orice om sanatos ar fugi…Cateodata alerg himere,alteori scuip spre ceruri,iar cateodata strig la fericire si ma razvratesc impotriva iubirii…

Cateodata mi-e frica sa nu raman prinsa in aceasta hora,deaceea : decid sa rup legatura cu…si revin la, desprinderea de viata…

~ de hellqueen pe Iunie 15, 2010.

Lasă un răspuns

 
