REVOLTA…

-Da,se pare ca tacerea e mai grea ca plumbul…

-Si ca minciuna e mai rea ca boala…

-Nicicand nu  a durut amorul…

-Si totusi multi au suferit din pricina lui…

Se vaitau in sala vasta si GENIUL si POETUL si ACTORUL…acum intelegeam de ce nu vream sa fiu acolo,de ce atat filosofat abstract si efemer ma lasau mai rece ca piatra ce zace la capatul bunului si neobositului POET DE MULT DUS DINTRE NOI…de fapt,asta e un nume?

-Vind sperante si vise…

-Ma simt cateodata singur insa visez la nemurire si imi trece…

Ah,dna.X are niste pulpe de caprioara,nu credeam ca-i voi intra in gratii vreodata insa,am intrat in mai bine…am intrat in budoarul ei…

-Imi place sa fiu privita cu intentie…

-Ah,amorul e un lucru stain romanului…

-Mi-e frica de un final trist,asa ca prefer sa ma asigur eu de sfarsitul bun al lucrurilor…

Deja au inceput sa abereze,acum cu curgerea timpului,vinului,sosirea neasteptata a unor dame de soi rau,sau vinul e de soi rau?! Dumnezeule,m-au contaminat si pe mine de senilitatea lor in luciditate…senil in luciditate?! pt Dumnezeu,sunt mai senil ca un baston uzat…

-Nu am inteles-o niciodata pe madam Z.,cum a putut sa-l i-a in balon pe dnl.Y? un asa gentilom ,si ea o asa mahalagioaica,de cea mai joasa speta…cum sa-l intrebe asemenea calamitate…

-Amice,iti garantez ca dna.si soata prietenului meu nu are nici o jena…

-Universul se invarte in jurul meu…pt ca sunt atat de frumoasa…

-Mi-e dor de prima mea sotie dnle.,aia da gospodina…

Ies…nu mai puteam indura atata vulgaritate si atat comun…se spune ca ar trebui discutate probleme sociale,luate masuri, cand colo totul se ancoreaza in casnic,budoar,vulgar si idiotenie…mi-e nesuferit si aerul asta tare,si luminile oarbe de pe strazile murdare si pline de ofurii neimpartasite trecatorilor grabiti…ma simtea singura scapare a omenirii si decentei asa ca am ramas peste noapte in gandurile mele inchisa ca intr-o odaie de scriitor,mica insa bine luminata…

Ma simteam atat de singura si afurisita incat am intrat in cafeneaua mea preferata si mi-am comandat obisnuita ceasca de tacere,am sorbit-o privind la musterii plictisiti,animati sau tacuti…simtea ca toti pierdem timp pretios,ca trebuia sa fim undeva,ca o sa regeretam lipsa de activitate…

Ridicandu-ma striga-i precipitata ca totul e doar o perdea peste constiinta noastra si ca adevarul se afla dupa geamul pus ca un zid abia vizibil intre noi si el de dusmani nestiuti…

Vream sa plec insa picioarele imi erau atintite de podeaua camerei mele…nici azi nu realiza-i nimic…

~ de hellqueen pe August 19, 2010.

Lasă un răspuns

 
