LECTIE DE DRAGOSTE…DE SINE : HELL QUEEN- eu si eu –

Mi-e teama ca niciodata nu voi mai zambi ca atunci…acel zambet mut ce ma definea atat de bine,acea grimasa greu detectabila,acea farama de sentiment…

S ce daca lumea nu intelege frumusetea Tristeteii,mie imi place,pt mine e regina…infrumuseteaza orice cu paloarea ei si cu intensitatea „fiintei ” ei…si Moartea …mana ocrotitoare,muma a uitarii,consolarea de pe urma…

Mi-e rau de Fericire,nu ma inteleg cu Norocul,Sentimentul ma ocoleste…sunt inchisa in carapacea mea mata si ingusta,nu las pe nimeni inauntru si ma simt bine asa…ah,Singuratate e singura mea prietena,fidela si intelegatoare…

Dar mi-e bine asa…nu sufar,nu fac pe nimeni nefericit.De ce trebuie sa avem toti o jumatate care sa ne intregeasca? oare TU nu esti de-ajuns pt a fi complet? oare ne trebuie completare fiindca nu suntem destul de bine formati pt a creea un tot? eu refuz sa cred ca nu sunt destul,sau ca sunt de-ajuns…

Asa ca marezum la ce am si care e mai mult decat imi trebuie… :)) EU…Eu sunt cea care conteaza cel mai mult in relatia mea cu mine insumi …Eu pot orice,Eu fac tot ce vreau,Eu nu am limite,Eu ma iubesc,Eu nu astept dupa si pe nimeni…Eu am grija de sentimentele mele…

P.S : SPER CA IUBITUL MEU SA NU SE SUPERE INSA…IUBESC PE ALTCINEVA MAI MULT DECAT PE EL : PE MINE!!! 😀 ;;)

~ de hellqueen pe Octombrie 5, 2010.

Lasă un răspuns

 
